UTVIKLE:  SERVICE  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Hva er risikoen ved dårlig service? Regnestykke til kurs i kundebehandling. Tilbake

Hva er risikoen av å ikke gi medarbeiderne kurs i kundebehandling? Dette lille regnestykket kan fortelle deg hor mange kunder du mister, eller hvilket omsetningstap det betyr. Du skal ikke miste mange kunder føre et kurs i kundebehandling svarer seg.
Regnestykket er nyttig for alle som vil motivere medarbeidere til å yte bedre service.

Hva taper du på dårlig service?

1. Hva er total omsetning pr år?

 

Kr______________



Du må være registrert som abonnent for å kunne lese hele artikkelen.


Skrevet av: Nicolay Leganger
Dato: 26.02.2015
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: