UTVIKLE:  SERVICE  SALG  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Servicekurs for Kløverhuset skapte stor motivasjon Back

Servicekurs er en glimrende måte å skape motivasjon for utvikling. Når servicekurs inneholder både kickoff, lederopplæring og aktiviteter mellom kursdelen kan begeistringen bli stor.
Les om hvordan Kløverhuset, et tradisjonsrikt handelshuset (som i dag består av 40 selvstendige butikker)opplevde det. Prosessen bestod i lederutvikling, serviceutvikling og salgstrening.

Vi gjennomførte en 2 årig prosess for lederutvikling og serviceutvikling som vi kalte "Bedre kundekontakt".  

Kontakt oss på telefon 5553 1050 for å få vite mer om innholdet i prosessen.

Her kan du se hva noen av deltagerne mente.  Nederst hva som ble skrevet om kurstet i Kløverhusets moteavis.

"-Hva mener du om kurset du var med på i Kløverhuset?"

 "Nicolay Leganger er bare fantastisk. Kombinasjonen av logikk, læring, humor og psykologi var genial. Det var nok andre enn jeg som fikk en aha-opplevelse! Ja det var absolutt verd tiden vi brukte."
Cathrine Bahus, Butikksjef Ginnis

"Alle ansatte hos Atelier Hødnebø i Bergen deltok.  Kursene var til stor inspirasjon for den enkelte, og Nicolay Leganger var samtidig en katalysator for en videreutvikling i hele avdelingen.  Vi satte stor pris på at vi fikk anledning til å delta på disse kursene, og imøteser nye kurs i samarbeide mellom e-management og Kløverhuset" 
Arne W. Knutsen, Butikksjef Atelier Hødnebø deltaker på servicekurser.

Nicolay Leganger har en flott framleggingsmåte med humør, får "direkte kontakt" med deltakerne. Nicolay Leganger viser interesse for deltakerne. Nicolay Leganger "gir" energi.  Kunne godt brukt kveldsøkter også.
Anonym deltager på mellomlederkurs

"Først; takk Nicolay Leganger, for et lærerikt kurs.  Jeg føler først og fremst at kurset gav meg en mulighet til å tenke igjennom/bli klar over en del problemstillinger. Særlig konfliktløsning fant jeg lærerikt"
Merethe Thunestvedt, Butikksjef, Deguy.

".... Jeg har vært med på mange salgskurs, og er alltid like spent på hvordan kursleder kan lage sin personlige vri over et velkjent tema, og få det interessant. Jeg ble både engasjert og revet med, og det er den beste karakter jeg kan gi. Kurset til Nicolay Leganger anbefales til de som ikke har fått det med.  .... " 
Inger E. Mork, Medarbeider, Atelier Hødnebø.

"Jeg synes det var fint å komme i en læreposisjon, der jeg lærte litt mer om det jeg faktisk gjør hver dag. Den "berømte" DISK-modellen var interessant, alle burde hatt kjennskap til denne. "
Linda Mjelde, Medarbeider Deguy.
 
"Kurset til Nicolay Leganger var lærerikt og nyttig og har hatt en positiv innvirkning på alle deltakerne.  Foredragsholderen har vært meget engasjerende og fått alle til å delta aktivt.  Jeg kan anbefale alle et slikt kursopplegg med motivasjon, opplæring og videreutvikling." 
Vidar Åsebø, Senterleder Kløverhuset

Nicolay Leganger har et behagelig vesen, og han virker svært engasjerende.  Han får oss til å lytte. Han er klar i sin tankegang - er ikke mye utenomsnakk. Virker positiv.
 Gerd Smørdal,  deltager på servicekurs

Nicolay Leganger var meget sympatisk og lettforståelig. Fikk god kontakt med kursdeltakerne (unntatt når det ble refleks i brillene). Stå på. En meget fin måte å bygge opp kurset på - og gjennomføre det. Ærlig - tillitvekkende - god Dynamikk - tydelig - Inspirerende. Meget bra.
Anonym deltager på lederkurs

Opplegget var flott, fikk mange aha opplevelser, og følelse av at utbytte er meget bra.
Anonym deltager på servicekurs

Positivt Nicolay Leganer. Får lyst til å yte maksimal service til kunden, og Kurset gav meg noen ideer hvordan jeg kan gjøre dette. -Jeg fant sider med meg selv der jeg må jobbe mere med i Kunde sammenheng.   ....  -Det var en passe stor gruppe; vi ble "kjent" med hverandre og det ble ikke for høytidelig. POSITIVT.
Anonym deltager på servicekurs.

"Rett og slett oppløftende avbrekk i hverdagen. Der vi fikk nye impulser, ble mer kvalitetsbevisste og målrettet både i forhold til ansatte og for bedriften. Nicolay Leganger er en fantastisk kursleder!! Helt suveren. Ikke ett uinteressant øyeblikk. Kurset hjalp meg til å se på ting fra  andre sine sider, hvordan forberede, utarbeide planer, ta opp ting med medarbeidere osv." 
Kith Meland, Butikksjef Bergen Kondomeri.

Umiddelbar reaksjon: Inspirerende! Engasjerende, lærerikt og utfordrende. Innholdet er vår arbeidsdag i praksis. Flott å få trene på alle situasjoner. Ikke minst de vanskelige. Motiverende, får lyst til å stå på i jobben.  Vil bli bedre!!! Engasjerende fremført av Nicolay Leganger!!!  Synes tiden gikk for fort, fordi det er så mye å diskutere.  Flott å bli bevisst på mine sterke og svake sider. Vil prøve å takle de svake bedre!!
Anonym deltager på DISK-salgskurs.

"Vi trenger ofte et "spark" bak og påminnelser!  DISK-modellen var veldig interessant, og ny for meg, - og lett å bruke i hverdagen.  Totalt sitter jeg igjen med en positiv opplevelse av både service- og leder- kurset. "
Marit Jansen, Innehaver Zander/Sand.

 "Var veldig fornøyd med DISK-modellen. Ellers var det konstruktivt å få diskutere i grupper. Ble inspirert.  Grethe Guldbrandsen, Innehaver Design

 "Fornøyd med kurset! Åpnet både øyne og sinn for andre måter å tenke på! Dessverre fikk jeg ikke hele kurset med meg." Dagmar Monsen, Medarbeider, Tonning AS

 "Dette er noe vi trenger innimellom "hverdagene" i butikken! Vi får en ny giv. Det var artig og nyttig med den DISK-modellen. Sosialt var det også verdifullt synes jeg." Siri Kolderup, innehaver Tonning AS.


Fra deltagerlistene på tilsvarende kurs:
Adresseavisen, Allkopi, Arbeidsformidlingen,  Benetton, City Syd, DNB, Foto Knudsen, Gjensidige, Hennes & Mauritz, Hordaland Fylkeskommune, Inter Optik, Intersport, Kappahl, Kløverhuset, LOOK (OL94), Manpower, Mips / TCI, NERA, NFK, NHH, NIMA, SRF, NORRARK, Norsk Hydro,  Oddfjell Drilling, Parkeringsetatene i de fleste norske kommuner, Posten i Bergen, Harstad, Haugesund, Rieber & Sønn AS Rikett Gulv,  Statens Vegvesen, Hordaland, Tie Rack, TV2,Vero Moda

 

Fra Kløverhusets vedlegg i BT
Vi gjennomførte en 2 årig prosess for lederutvikling og serviceutvikling som vi kalte "Bedre kundekontakt".   Her kan du se hva som ble skrevet om denne i Kløverhusets moteavis.
 


Author: Nicolay Leganger
Date: 5/31/2017
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: