REFERANSER

  Servicekurs for Kløverhuset skapte stor motivasjon Free
Servicekurs er en glimrende måte å skape motivasjon for utvikling. Når servicekurs inneholder både kickoff, lederopplæring og aktiviteter mellom kursdelen kan begeistringen bli stor.
Les om hvordan Kløverhuset, et tradisjonsrikt handelshuset (som i dag består av 40 selvstendige butikker)opplevde det. Prosessen bestod i lederutvikling, serviceutvikling og salgstrening.

...read more
  Hva skal innkjøpere på salgskurs etter? Og kvalitetsrevisorer ??? Free
Ett kveldsseminar i salgs-kommunikasjon for innkjøpere og kvalitetssikrings eksperter. Ble innkjøperne bedre selgere? Holdt kvaliteten? OK, det blir skryt. Men vi får i alle fall vist frem bredden i kundemassen, ikke sant? Og du slipper å lese videre.

...read more


 Tips en referanse!

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post:
 

 Registrer deg og bli med du og!

Email:

Password:


 Sist leste artikler - er din med?

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon