REFERANSER

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd Free
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...read more
  Bli Gjest - delta gratis! Free
Som gjest har du mange fordeler. Vi trekker frem uike tema fra e-læring og artikler som du kan lese gratis en periode. Du får nyhetsbrev når det skjer endringer.

...read more
  Referanser fra noen toppledere i Posten Free
Dette er noen uttalelser om kurs i ledelse som ble holdt av Nicolay Leganger.

...read more
  Bedre servicekurs enn God Utvikling sine kurs i kundeservice skal du lete lenge etter! Free
Hva er det som gjør servicekurs til en god opplevelse? Dersom du planlegger et servicekurs kan du få noen tips her.
Hva sette serviceledelse og serviceytere mest pris på å oppleve på kurs i kundeservice?

...read more
  Referanseliste Free
Denne listen er et utdrag av våre mange tusen medlemmer.

...read more
  Design av opplæring i kundeservice for funksjonærer og vertskapet i OL i Lillehammer 94 Free
Under OL i Lillehammer i 1994 var 7000 frivillige funksjonærer i aksjon. Les om det opplæringsprogrammet i service som Nicolay Leganger stod bak.

...read more
  Serviceutvikling for 1600 i Posten var et nyskapende opplegg for ledelse av kundeservice. Free
Serviceutvikling i store organisasjoner kan bli en suksess dersom bedriftens ledelse er engasjert og går i bresjen. Les de engasjerte uttalelsene fra postens ledelse, og litt om hvordan prosessen for serviceutvikling var lagt opp.

e-management har spisskompetanse på integrerte prosesser innen ledelse, salg og service. Emne: Ledelse, samarbeide, service og salg. Samtidig ble det lært opp 17 interne kursledere i kundeservice. Kompetansen ble værende i bedriften!

...read more
  Servicekurs for Kløverhuset skapte stor motivasjon Free
Servicekurs er en glimrende måte å skape motivasjon for utvikling. Når servicekurs inneholder både kickoff, lederopplæring og aktiviteter mellom kursdelen kan begeistringen bli stor.
Les om hvordan Kløverhuset, et tradisjonsrikt handelshuset (som i dag består av 40 selvstendige butikker)opplevde det. Prosessen bestod i lederutvikling, serviceutvikling og salgstrening.

...read more
  Hva lærer parkeringsvakter på kurs i kundebehandling? Free
Alle kommunale parkeringsvakter i Norge har i mer enn 10 år hatt kurs i kundebehandling hos oss. Kan du tenke deg et mer krevende serviceyrke? På parkeringsvaktenes kurs i kundebehandling var behandling av sinte kunder og klager et tema. Men det er mye mer som skal til! Les deltagernes beskrivelse i et referat fra kurset som er obligatorisk for norske kommunale parkeringsvakter og en uttalelse fra generalsekretæren i Norpark.

...read more
  Serviceutvikling og ledertrening bidro til solid vekst for datamaskin-produsenten TCI. Free
Servicekurs bidro til en formidabel vekst for MIPS/TCI fordi kurs i ledelse og salgstrening samtidig gikk hånd i hånd. Tenk prosess når du skal tilrettelegge servicekurs.
Les den nøkterne uttalelsen om ledelse av kundeservice-prosessen fra bedriften som skaper de mest stabile PC'ene i Norge. Hva var det som skjedde?

...read more
  Hva skal innkjøpere på salgskurs etter? Og kvalitetsrevisorer ??? Free
Ett kveldsseminar i salgs-kommunikasjon for innkjøpere og kvalitetssikrings eksperter. Ble innkjøperne bedre selgere? Holdt kvaliteten? OK, det blir skryt. Men vi får i alle fall vist frem bredden i kundemassen, ikke sant? Og du slipper å lese videre.

...read more
  Når 1600 deltagere skal kurses... (Freefor guest)
Her kan du lese litt om prosessen for serviceutvikling slik Posten beskrev den i infoskriv til sine medarbeidere:

...read more


 Tips en referanse!

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post:
 

 Registrer deg og bli med du og!

Email:

Password:


 Sist leste artikler - er din med?

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon