-SKAP BEDRE SERVICE OG SAMARBEIDE
|
|
|
Hvordan kan du utvikle bedre samarbeid og kundeservice?
e-LÆRING i service og kundebehandling:
|
LES OM UTVIKLING:

|
Prøv deg som abonnent 1 mnd. |
Få passord til periodens gratis sider og nyhetsbrev |
|
|
|
|
Kurs og seminarer i service
|
|
|
|
Artikler om god service og kundebehandling
|
|
|
|
|
|
Økonomi i kundeservice
(Freefor guest)
|
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening
Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de
økonomiske fordelene god service har for din bedrift.
...read more
|
|
|
|
|
Artikkelserie om service-utvikling
|
|
|
|
|
|
Økonomi i kundeservice
(Freefor guest)
|
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening
Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de
økonomiske fordelene god service har for din bedrift.
...read more
|
|
|
Kurs i kundebehandling 2 - DETTE ER GOD SERVICE!
Free
|
På dette kurset vil du bli bevisstgjort på forskjellen mellom service og GOD service. Vi ser etter hva som hindrer god service. Du lærer og trener på kommunikasjonsteknikker med fokus på at god service leder til mersalg. Vi har spesielt fokus på hvordan bedre kommunikasjonen med kunden. Kurset legger vekt på praktiske øvinger og gruppeoppgaver. Du vil bruke arbeidsbok og videooppgaver.
...read more
|
|
| |
|
5 kick-off i kundeservice
|
|
|
Artikkelserie om kundeservice
|
|
|
|

PRØV ET ABONNENT UTEN RISIKO! De fleste sidene er for abonnenter. Registrer deg nå - så kommer du inn over alt. Du tar ingen sjanser. Les vår pengene tilbake - garanti

REGISTRER DEG RASKT OG FÅ PASSORD NÅ
Passordet kommer til din e-postkasse med en gang du har registrert deg! Helt gratis!
|
|
Verktøy for serviceutviklng
|
|
|
|
Kurslederkurs
La dine egne medarbeidere bli kursledere. Få kompetansen overført til bedriften.
|
|
Kurs i Serviceledelse
Hvordan vi setter i gang, gjennomfører og holder vedlike prosesser for utvikling av service.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|