-SKAP BEDRE SERVICE OG SAMARBEIDE

Hvordan kan du utvikle bedre samarbeid og kundeservice?  

e-LÆRING
i service og kundebehandling:

LES OM UTVIKLING:

You can drag this picture to the Html Editor

Klikk her for å registrere deg som prøveabonnent.Prøv deg
som abonnent 
1 mnd.
Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!Få passord til periodens gratis sider og nyhetsbrev

Kontakt oss

 
 
 
 
 

 Kvalitetsprofil: ANALYSE som avdekker  holdninger til kundeservice og samarbeid.
Kvalitetsprofilen er en analyse av deltagernes følelser og kunnskaper om kundeservice, samarbeid, salg, image og ledelse,
 Utviklingsoppgaver mellom kursmoduler i service
Mellom hvert servicekurs er det nyttig å holde fokus på det man vil oppnå med læringen.
Kurs i Serviceledelse
Hvordan vi setter i gang, gjennomfører og holder vedlike prosesser for utvikling av service.
Kurslederkurs
La dine egne medarbeidere bli kursledere. Få kompetansen overført til bedriften.

 

 Kurs og seminarer i service

 Artikler om god service og kundebehandling

  Artikkelserie om kroppsspråk (Freefor subscribers)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...read more
  Les om utviklng av kundeservice Free
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...read more
  Økonomi i kundeservice (Freefor guest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...read more
  Dårlig kundeservice koster dyrt (Freefor guest)
Dårlig kundeservice kan koste gjennomsnittsbedriften 20 millioner kroner i året, hevder Carl Jacob Sommerfelt som er Norgessjef i Siebel.

...read more
  Hvordan kan du utvikle bedre kundeservice? (Freefor guest)
Med et abonnement på undervisning hos oss har du gode muligheter for å lykkes - også uten bruk av konsulent. Følg stiene i denne artikkelen!

...read more


 Artikkelserie om service-utvikling
1. Hvordan utvikle bedre service?
Kort innføring med en enkel beskrivelse av en prosess for service-utvikling.
2. Hvordan gir serviceutvikling bedre resultat?
Tap færre kunder. Få høyere lojlaitet. Skap mersalg og pluss-salg. Øk intern effektivitet.
3. Bedre service uten konsulent
10 punkts veiviser til hvordan dere selv kan arbeide med å utvikle service

 KURS I KUNDESERVICE

  Les om utviklng av kundeservice Free
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...read more
  Økonomi i kundeservice (Freefor guest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...read more
  Bedre servicekurs enn God Utvikling sine kurs i kundeservice skal du lete lenge etter! Free
Hva er det som gjør servicekurs til en god opplevelse? Dersom du planlegger et servicekurs kan du få noen tips her.
Hva sette serviceledelse og serviceytere mest pris på å oppleve på kurs i kundeservice?

...read more
  Kurs i kundebehandling 2 - DETTE ER GOD SERVICE! Free
På dette kurset vil du bli bevisstgjort på forskjellen mellom service og GOD service. Vi ser etter hva som hindrer god service. Du lærer og trener på kommunikasjonsteknikker med fokus på at god service leder til mersalg. Vi har spesielt fokus på hvordan bedre kommunikasjonen med kunden. Kurset legger vekt på praktiske øvinger og gruppeoppgaver. Du vil bruke arbeidsbok og videooppgaver.

...read more
  Kurs i kundeservice: 3 - ULIK BEHANDLING GIR BEDRE SERVICE (DISK) Free
Med individuell kundebehandling gir du bedre service. Du skal ikke behandle alle andre slik du selv ønsker å bli behandlet! Innsikt i ulike personlighetstyper øker salget og gir bedre service, samarbeid og motivasjon. Kurset er delt inn i tre økter, med en times pause mellom øktene.

...read more
  Kurs i kundebehandling: 5 - LØSNINGSFOKUSERTE SAMTALER I KUNDESERVICE Free
Deltagerne får en lettfattelig innføring i salgsprosessen, og blir oppmerksomme på mulighetene som ligger i løsningsfokusert kommunikasjon. De lærer om oppmerksomhet, samtaleteknikker og avklarende spørsmål.

...read more
  Kurs i kundebehandling: 6 - SKAP MERSALG OG PLUSS-SALG Free
Det er vanlig at salgsmedarbeidere ikke våger å forsøke mersalg, eller fort gir opp. Salgsmedarbeidere tror på myten om at kundene misliker alle former for mersalg. I dette seminaret får du svar på hvilke former for mersalg kundene liker og hvilke de misliker, og trening i hvordan du utfører dette i praksis.

...read more
  Kurs i kundebehandling: 9: - LEDELSE AV KUNDESERVICE Free
Dette kurset i serviceledelse handler om hvordan ledere/mellomledere over tid kan holde fokus på serviceutvikling. Vi bevisstgjør deg som leder på viktigheten av motiverte medarbeidere, av å holde fokussamtaler, av konkrete målinger av holdninger til service, av å sette seg konkrete servicemål og av å følge opp satsingen over tid.

...read more


 5 kick-off i kundeservice
0: KIKKOFF FOR KUNDESERVICE
Motiverende startseminar for serviceutvikling  
1: ULIK BEHANDLING GIR BEDRE SERVICE
Innføring i service til ulike typer (DISK-modellen) 
2:  SERVICEUTVIKLING
Utvikling av kommunikasjon og kvalitet. Service-ledelse.
3: MERSALG GJENNOM SALGS SAMTALE
Kommunikasjon i salg, service og veiledning/rådgiving 
5: BEHANDLING AV KLAGER, SINNE OG AFFEKT
Krevende kunder, stress og vanskelige situasjoner
6:  SERVICELEDELSE OG MOTIVASJON
Målsetting, ris/ros, fokus og oppfølging 

 BLI GJEST!

Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!
REGISTRER DEG RASKT OG FÅ PASSORD NÅ . Passordet kommer til din e-post!  Helt gratis!


 Artikkelserie om kundeservice

 Vi anbefaler

Prøv oss uforpliktende en måned for kr 49,-. Pengen tilbake om du ikke er tilfreds.

 



PRØV ET ABONNENT UTEN RISIKO!
De fleste sidene er for abonnenter. Registrer deg nå - så kommer du inn over alt.
Du tar ingen sjanser. Les vår pengene tilbake - garanti 


Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!

 

REGISTRER DEG RASKT OG FÅ PASSORD NÅ

Passordet kommer til din e-postkasse med en gang du har registrert deg!  Helt gratis!



 Verktøy for serviceutviklng
Kurslederkurs
La dine egne medarbeidere bli kursledere. Få kompetansen overført til bedriften.
Kvalitets-profilen som avdekker organisasjonens holdninger til service, samarbeid, salg og ledelse.
Kvalitetsprofilen er en analyse av deltagernes følelser og kunnskaper om kundeservice
Kurs i Serviceledelse
Hvordan vi setter i gang, gjennomfører og holder vedlike prosesser for utvikling av service.
Utviklingsoppgaver mellom kursmoduler i service
Mellom hvert servicekurs er det nyttig å holde fokus på det man vil oppnå med læringen.

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon