Bli vår kunde

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd Free
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...read more
  Bli Gjest - delta gratis! Free
Som gjest har du mange fordeler. Vi trekker frem uike tema fra e-læring og artikler som du kan lese gratis en periode. Du får nyhetsbrev når det skjer endringer.

...read more
  Les om Ledelse Free
Siste artikler om Ledelse

...read more
  Les om utviklng av kundeservice Free
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...read more
  5 VEIER TIL MERSALG (Freefor guest)
Mersalg er strategier for å stabilisere kundemassen. Få nye kunder og selg mer til hver kunde. Denne artikkelen gir deg rask oversikt, slik at du kan sette i gang tiltak som sikrer deg videre vekst.

...read more
  Bedriftsabonnement Free

Kun en person kan benytte et vanlig abonnement.Det er heller ikke tillat å kopiere innholdet eller lagre det på maskinen din. Da er et bedriftsabonnement løsningen.

Dersom det er flere fra samme bedrift som skal ha tilgang til e-læring, vil et bedriftsabonnement gi svært fordelaktige betingelser med inntil 50% rabatt. Kontakt oss for mer informasjon.

Ring 5553 1050, eller send en e-post

...read more

  Økonomi i kundeservice (Freefor guest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...read more
  Effektive kurs i kundebehandling: Free

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling



...read more
  Hva er din grunnleggende motivasjon? Free
VIDEO: Nicolay Leganger forteller om de mest grunnleggende mentale programmene i et møte.

...read more
  10 tips til forbedring av service (Freefor guest)
Alle Norske bedrifter har et potensiale for vekst gjennom serviceutvikling. Hva er deres?

...read more
  32 videoer for abonnenter (Freefor subscribers)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...read more
  Les om salgsteknikk Free
SISTE ARTIKLER OM SALGSTEKNIKK

...read more
  Dårlig kundeservice koster dyrt (Freefor guest)
Dårlig kundeservice kan koste gjennomsnittsbedriften 20 millioner kroner i året, hevder Carl Jacob Sommerfelt som er Norgessjef i Siebel.

...read more
  Hva taper din bedrift på 5 år med dårlig service? (Freefor subscribers)
Her er et regneark som viser hvor mye din bedrift kan tape på dårlig service. Regnearket baserer seg på undersøkelser i Usa og Norge.

...read more


 e-læring:

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd Free
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...read more
 
  Læresti DISK modellen (Freefor subscribers)
I denne artikkelstien finner du en læresti for DISK Modellen

...read more
 
  Læresti Kundeservice (Freefor subscribers)
Artikkelsti for kundeservice

...read more
 
  Artikkelserie om kroppsspråk (Freefor subscribers)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...read more
 
  Personlighetstester og analyser av atferd brukt i ledelse og kundebehandling Free
Det er en vanlig oppfatning at du skal være mot andre slik du vil at de skal være mot deg. Det holder selvsagt i noen sammenhenger - men ikke alltid i kundebehandling

...read more
 
  e-læring om motivasjon og avdelingsledelse (Freefor subscribers)
Ved å klikke her finner du alle linkene som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang tilalle artiklene på hele nettstedet.

...read more
 
  e-Kurs i DISK-modellen (Freefor subscribers)
Ved å klikke her finner du linkene e-Kurs i DISK-modellen. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang tilalle artiklene på hele nettstedet.

...read more
 
  e-læring om motivasjon av ulike mennesketyper (Freefor subscribers)
Ved å klikke her finner du alle linkene som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først.

...read more
 
  e-kurs i løsningsfokusert salgsteknikk og salgspsykologi (Freefor subscribers)
Ved å klikke her finner du alle linkene som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang tilalle artiklene på hele nettstedet.

...read more
 
  e-læring om ulikheter i personlighet DISK(R)-modellen (Freefor subscribers)
Bli abonnent og finn linker direkte til artiklene og videoene her.

...read more
 
  Inspirerende 1dags kurs i kundebehandling med oppfølging via e-læring (Freefor guest)
Et åpent INSPRIRASJONSDAG i kundebehandling der Du får lettfattelig innføring i de viktigste emnene i kundebehandling, slik at du lett kan bruke det medfølgende e-læringskurs i kundebehandling og få tatt eksamen i kundeservice etter kurset.

...read more
 
  e-Kurset "Motivasjon til god kundebehandling". (Freefor subscribers)
Ved å klikke her finner du alle linkene om e-kurset "Motivasjon til god kundebehandling".. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang til alle artiklene på hele nettstedet.

...read more
 
  e-Kurset "God kundeservice" (Freefor subscribers)
Ved å klikke her finner du alle linkene i e-kurset "God kundeservice" som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang til alle artiklene på hele nettstedet.

...read more
 
  Hovedtrekkene i DISK-modellen. (Freefor subscribers)
Les om kompasset som deler inn de fire hovedtypene i DISK-modellen, og litt om hver type.Du finner stier til videoer fra kurs i kundebehandling med DISK-modellen.

...read more
 
  DETTE ER I FOKUS
på www.e-management.no
Free
Rask fokus oversikt. Hva kan du bli bedre i ved å bruke denne webben?

...read more
 
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring Free
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...read more
 
  Kommunikasjon i praksis (Freefor subscribers)
Artikkel om kommunikasjon

...read more
 
  2 dagers grunnkurs i kundebehandling og salg inkludert e-læring Free
Et åpent 2 dagers grunnkurs i kundebehandling. Kursprisen inkluderer e-læring der deltagerne fordyper seg og tar eksamen i kundeservice. Kurset skiller seg fra 1 dagskurset ved å gi innføring i salgsteknikk og motivasjon til mersalg, og fordyping i DISK®-modellen.

...read more
 
  Kroppens alfabet (Freefor subscribers)
Kroppens alfabet, og det vi bygger vår tolkning på

...read more
 
  32 videoer for abonnenter (Freefor subscribers)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...read more
 
  8 steg for god kommunikasjon i kundeservice (Freefor subscribers)
Du ønsker å gi dine kunder en god opplevelse. Noen ganger går det som en drøm. Men ikke alle situasjoner er like lette. Det kan bære galt av sted. Hva var det som gikk galt? Sjekk deg selv mot disse 8 stegene som er en grunnleggende oppskrift. Det betyr at du kan bruke den med barn, foreldre kjærester og andre som er du synes det er viktig å ha god kommunikasjon med.

...read more
 
  Les om multilæring Free
Multilæring er å bruke flere kanaler - og gi utviklingsprosessen tid. Blended learning kalles det i Europa.

...read more
 
  Kroppens typografi (Freefor subscribers)
Artikkel om hva ulike bevegelser uttrykker.

...read more
 
  Ansiktets bokstaver (Freefor subscribers)
Artikkel om hvordan mennesker tolker ansiktsuttrykk

...read more
 
  Videooppgave fra kurs om kroppspråk og kommunikasjon (Freefor subscribers)
Her viser Frode Rassmussen på en humoristisk måte hvordan det IKKE skal gjøres. Finn feilene han gjør med kroppspråk og kommunikasjon. Løs det vedlagte oppgavearket og diskuter hvordan dere gjør det.

...read more
 
  10 steg til bedre kundeservice (Freefor subscribers)
Her får du en oversikt over 10 punkter som konsulentene i www.e-management.no alltid går igjennom når vi forbereder, gjennomfører og følger opp prosesser for utvikling av bedre kundeservice.

...read more
 
  Les om S: Spesialisten i DISK-modellen Free
Personer med høy S-energi søker å oppfylle sine behov gjennom å samarbeide med andre for på en stødig og konsekvent måte gjennomføre oppgaver. De søker trygghet.

...read more
 
  Misfornøyde kunder (Freefor subscribers)
Hva skjer når kunden har dårlige følelser? Klager de? Hvordan skal vi behandle dem?

...read more
 
  Video: Hva er en god handel? Free
Bytteteorien er utgangspunktet for definisjoner om salg og handel. Men hva regnes egentlig som en god handel? Er det dessuten en følelsesmessig forskjell på teori og praksis i salg?

...read more
 
  Kjenner du deg igjen i DISK-modellen? (Freefor subscribers)
Hva er "typisk" oppførsel for de 4 hovedtypene i DISK modellen? Hva motiverer dem og gir energi? Ta analysen FØRST og se deretter i denne artikkelen om du kjenner deg igjen. Dette er en avkryssingsoppgave. Du vil nok finne deg selv i flere av typen. Tell kryssene - så får du se!

...read more
 
  Video: DISK-typene i samspill på et møte (Freefor subscribers)
I denne scenen spiller Frode Rasmussen alle 4 typene i "møte med hverandre". Han viser klart noen viktige særtrekk - og forskjellen mellom dem. Det er vedlagt en oppgave som kan løses individuelt eller i gruppe.

...read more
 
  Spør Kundene! (Freefor guest)
I denne artikkelen viser vi noen eksempler på spørsmål du kan stille i en kundeundersøkelse om service.

...read more
 
  Utviklings oppgaver mellom kurs og moduler i service (Freefor subscribers)
Mellom hvert servicekurs er det nyttig å holde fokus på det man vil oppnå med læringen. La læringen skje der den skal benyttes! Vi har tilrettelagt for resultatutvikling på servicekurs ved å lage et opplegg for ledere som gjennomføres sammen med medarbeiderne. Artikkelen viser noen eksempler på disse.

...read more
 
  Hva er risikoen ved dårlig service? Regnestykke til kurs i kundebehandling. (Freefor subscribers)
Hva er risikoen av å ikke gi medarbeiderne kurs i kundebehandling? Dette lille regnestykket kan fortelle deg hor mange kunder du mister, eller hvilket omsetningstap det betyr. Du skal ikke miste mange kunder føre et kurs i kundebehandling svarer seg.
Regnestykket er nyttig for alle som vil motivere medarbeidere til å yte bedre service.

...read more
 
  Hva er risikoen ved dårlig service? Regnestykke til kurs i kundebehandling. (Freefor subscribers)
Hva er risikoen av å ikke gi medarbeiderne kurs i kundebehandling? Dette lille regnestykket kan fortelle deg hvor mange kunder du mister, eller hvilket omsetningstap det betyr. Du skal ikke miste mange kunder føre et kurs i kundebehandling svarer seg.
Regnestykket er nyttig for alle som vil motivere medarbeidere til å yte bedre service.

...read more


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon