Artikkelserie om service og kundebehandling

  Artikkelserie om kroppsspråk (Freefor subscribers)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...read more
  Les om utviklng av kundeservice Free
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...read more
  Økonomi i kundeservice (Freefor guest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...read more
  Dårlig kundeservice koster dyrt (Freefor guest)
Dårlig kundeservice kan koste gjennomsnittsbedriften 20 millioner kroner i året, hevder Carl Jacob Sommerfelt som er Norgessjef i Siebel.

...read more
  Hvordan kan du utvikle bedre kundeservice? (Freefor guest)
Med et abonnement på undervisning hos oss har du gode muligheter for å lykkes - også uten bruk av konsulent. Følg stiene i denne artikkelen!

...read more


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon