Artikkelserie om service og kundebehandling

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Les om utviklng av kundeservice
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...les mer
  Artikkelserie om kroppsspråk (bli abonnent)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...les mer
  Økonomi i kundeservice (bli gjest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...les mer
  Dårlig kundeservice koster dyrt (bli gjest)
Dårlig kundeservice kan koste gjennomsnittsbedriften 20 millioner kroner i året, hevder Carl Jacob Sommerfelt som er Norgessjef i Siebel.

...les mer


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon