UTVIKLE:  SERVICE  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Salgsteknikk: 1.2: Vekke interesse for produktet Tilbake

Hvordan skal vi skape nysgjerrighet nok til at kunden fatter interesse for å snakke åpent med oss om de problemene produktet løser? I Trinn 1.1 beskriver vi 1.2.1 Anta kundens DISK-stil 1.2.2 Skape nysgjerrighet. 1.2.3 Stimulere kundens egeninteresse. 1.2.4 Få lov til å stille spørsmål

Salgsteknikk: Vekke interesse for produktet

 

1.2 Få kunden interessert

I denne artikkelen  vil du lære

  • å lage en "tillitsskaper" - en innledning som kan være med på å etablere kundens tillit.

  • å skape nysgjerrighet og interesse hos kunden, slik at hun blir motivert for å svare på spørsmål og bruke tid på samtalen med deg.



    Du må være registrert som abonnent for å kunne lese hele artikkelen.


Skrevet av: Øystein Hauglie
Dato: 26.02.2015
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: