|
Salgsteknikk: 1.2: Vekke interesse for produktet
|
Tilbake
|
|
Hvordan skal vi skape nysgjerrighet nok til at kunden fatter interesse for å snakke åpent med oss om de problemene produktet løser? I Trinn 1.1 beskriver vi
1.2.1 Anta kundens DISK-stil
1.2.2 Skape nysgjerrighet.
1.2.3 Stimulere kundens egeninteresse.
1.2.4 Få lov til å stille spørsmål
|
Salgsteknikk: Vekke interesse for produktet
1.2 Få kunden interessert
I denne artikkelen vil du lære
-
å lage en "tillitsskaper" - en innledning som kan være med på å etablere kundens tillit.
-
å skape nysgjerrighet og interesse hos kunden, slik at hun blir motivert for å svare på spørsmål og bruke tid på samtalen med deg.
Du må være registrert som abonnent for å kunne lese hele artikkelen.
|
Skrevet av:
Øystein Hauglie
Dato:
26.02.2015
|
|
|
|