UTVIKLE:  SERVICE  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Kurs i kundeservice: 8 - Kurslederkurs Tilbake

La dine egne medarbeidere bli kursledere. Få kompetansen overført til bedriften, og senk kostnadene for utvikling av bedre service. Bildet er hendtet fra et av Postens kurslederkurs i 95 i Harstad.

Kurslederkursene gis innen for følgende emner:

  • DISK®-modellen
  • Serviceutvikling
  • Salgstrening
  • Kommunikasjon
  • Samarbeide
  • Presentasjonsteknikk

Kursene skal sikre at kurslederen har tilstrekkelig faglig kompetanse innen emnet, og pedagogisk dyktighet til å gi en god læringsopplevelse.

Kurslederkursene er vanligvis bedriftesinterne, men vi gjennomfører også åpne kurs.

I utviklingsprosesen legges inn samundervisning og evaluering.

Kursene av sluttes med skriftlig og muntlig eksamen.

 

 


Skrevet av: Nicolay Leganger
Dato: 02.06.2006
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: