UTVIKLE:  SERVICE  SALG  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Utviklings oppgaver mellom kurs og moduler i service Back

Mellom hvert servicekurs er det nyttig å holde fokus på det man vil oppnå med læringen. La læringen skje der den skal benyttes! Vi har tilrettelagt for resultatutvikling på servicekurs ved å lage et opplegg for ledere som gjennomføres sammen med medarbeiderne. Artikkelen viser noen eksempler på disse.

Noen eksempler på oppgaver:

I denne artikkelen vises det hvordan din organisasjon kan legge opp noen arbeidsoppgaver for å ha fokus etter hver  modul. Det er ved å holde fokus etter kurset de du legger til rette for endring og utvikling.



Du må være registrert som abonnent for å kunne lese hele artikkelen.


Author: Nicolay Leganger
Date: 2/26/2015
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: