5 strategier for mersalg 
Alle ønsker mersalg - men bruker de den mersalgs-strategiene som er best for dem?
Les om hva mersalg er, og om utvikling av mersalg og strategier for mersalg. 
Bildet: Nicolay Leganger underviser i mersalg - her service.
Dette er de 5 strategiene som beskrives nærmere i artikkelen
- Hold på kundene. 
- Du mister 5-15% av kundene dine pga ?feil? service. Styrk din seervice, og sørg for å gi kundene en god grunn til å komme tilbake.  
 
 - Få kunedene INN i lokalet. 
- Sørg for at de som er i nærheten får lyst til å komme inn. 
 
 - Få hver kunde til å øke omsetningen. 
- Bruk ?tause selgere?, brosjyrer, vareeksponering og løsningsfokuserte samtaler.
 
 - Få kundene til å rekruttere nye kunder. 
- Belønn kunder som skaffer nye kunder. 
 - Gi dem verktøy (brosjyrer, visittkort, produktrelaterte aktiviteter, selg/gi dem ting som gir dem anledning til å snakke om sin opplevelse. 
 
 - Motiver deg selv og medarbeiderne. 
- Vær smalt fokusert, gjør det letteste først, mål resultatene og feir fremskritt. Belønn det du vil ha mer av!
 
 
.
Du må være registrert som gjest for å kunne lese hele artikkelen.