UTVIKLE:  SERVICE  SALG  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Callcenter: Ekskluderer ditt kontaktsystem kunder? Back

Callcenter gir resultater: Undersøkelser viser at 75% av kundene vil velge en annen leverandør hvis et anrop ikke blir besvart, eller blir håndtert dårlig. Men et callcenter kan hjelpe på mer: 4 av 10 bedrifter svarer ikke på e-mail. 9 av 10 bedrifter har ikke et tilfredstillende system for routing og behandling av e-mail til firmapost adressen.
Hva koster dette? Hvordan kan et CRM-system være til hjelp? Les denne artikkelen fra SSC Networks Norge as.





Du må være registrert som gjest for å kunne lese hele artikkelen.


Author: Øystein Hauglie
Date: 2/27/2015
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: