UTVIKLE:  SERVICE  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
10 tips til forbedring av service Tilbake

Alle Norske bedrifter har et potensiale for vekst gjennom serviceutvikling. Hva er deres?

10 tips til forbedring av service

 

Alle Norske bedrifter har et stort potensiale for vekst gjennom serviceutvikling. De fleste arbeider derfor målbevist med serviceforbedring. Ikke alle engasjerer konsulent. Mange har god serviceledelse, og satser stort. Vi har arbeidet med noen av de største prosjektene for service-utvikling. Dersom du har hatt servicekurs, og ønsker å arbeide videre med laget ditt bør du lese denne artikkelen. Det er ikke nødvendigvis servicekurset som teller - men den aktiviteten dere sammen gjør etter et servicekurskurs som gir resultater. Et servicefokus må inkludere serviceledelse. Er du usikker på hva du kan tjene på bedre service? Som abonnent får du en kostnadsfri beregning av det økonomiske mulighetene i servicepotensialet.

 

Som vår abonnent får du også kostnadsfritt en beregning av bedriftens potensiale ved serviceutvikling.



Du må være registrert som abonnent for å kunne lese hele artikkelen.


Skrevet av: Nicolay Leganger
Dato: 03.01.2008
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: