Nytilsatte deltar på åpne kurs og i e-læringsprogram
Inkludert i pakken
l Deltakerne får lære- og arbeidsbok (verdi kr 499,-)
l Deltakerne tar personlig DISK-analyse av seg selv. (verdi kr 700,-)
l Deltakerne får tilgang til e-læring på www.e-managmenet.no i 12 mnd (verdi kr 1800,- pr pers).
o Her kan man se videoer fra tidligere kurs og lese artikler og fordypningsstoff
o Kunnskapstester innen kundebehandling, med rapport til ledelsen. Dette motiverer til vedlikehold og utvikling av kunnskaper og gode holdninger til service
o Regelmessig utsending av nyhetsmail til medlemmene med tips og råd om kundebehandling
Prisen inkluderer 4 timer oppfølging, planlegging og tilrettelegging av den videre utvikling
Varig utviking av kundetilfredsheten ved satsing på kundeservice.
Effektiv Kompetanse ønsker å være den foretrukne partner for organisasjoner som vil skape varig utvikling av effektiv kundeservice. For å oppnå dette har vi gjennom 17 år fokusert på virkningen som kurs og andre tiltak har på servicenivået i bedriftene. Målet har vært å finne oppskrifter som gjør at organisasjoner, uansett bransje, skal lykkes i effektiv serviceutvikling. Basert på dette mener vi at følgende punkter er essensielle for å lykkes:
· Lettfattelige og engasjerende seminarer
· Gode arbeidsbøker / lærebøker deltakerne tar med hjem
· Organisering av aktiviteter på jobben i etterkant av hver modul
· Repetisjon og videreutvikling med e-læring på web (artikler, video, tester)
· Kunnskapstester og holdningsmålinger av medarbeiderne på web
· Enkle kundetilfredshetsmålinger vedr. kundebehandlingen
· Kurs i serviceledelse gir en engasjert ledelse som gir tilbakemelding om utvikling
· Åpne kurs tilrettelagt for nyansatte
Med dette som bakteppe har vi utviklet et komplett system for opplæring:
1 Vi holder inspirerende og lettfattelige seminarer med fokus på kunnskap i god kundeservice. Vi kan holde komprimerte seminarer med innhold fra flere moduler, eller seminarer der modulene blir spredt ut over tid i en større prosess. Kursene kan gå som åpne kurs eller interne seminarer
2 Etter seminarene kan deltakerne jobbe i grupper med relevante oppgaver. Deltakerne blir testet (?eksamen?) i hver modul. Deltakerne kan repetere stoffet på vår hjemmeside, de kan se på videoer og lese seg opp i forkant av testene. Testene gir dere oversikt over deltakernes kunnskapsnivå, og peker på områder dere bør fokusere den videre utviklingen på.
3 For å sikre at kunnskapen sitter etter endt seminarrekke, kan lederne få innføring i serviceledelse og lære et system for å opprettholde fokuset på god kundebehandling, mersalg og utvikling av kundeservice.
4 For å dokumentere utviklingen kan vi måle utviklingen av medarbeidernes holdninger underveis i forløpet. Dere kan også benytte en enkel kundetilfredshetsmåling der dere får karakterer av deres kunder på ulike tema innen kundeservice.
5 For å sikre kontinuitet kan nyansatte delta på våre åpne kurs og benytte vårt enkle e-læringsprogram.
Innenfor disse rammene skreddersyr vi kursopplegg tilpasset den enkelte bedrifts unike behov.