UTVIKLE:  SERVICE  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
En unik utviklingspakke i kundebehandling: Back


  • Forundersøkelser av servicenivået
  • Undervisning tilpasset behovet
  • Lederkurs i servicecoaching
  • Aktiviteter på på arbeidsstedet etter hvert seminar
  • Utvikling støttet av e-læring
  • Ledercoaching
  • Kontinuerlig overvåking av servicenivået
  • Nytilsatte deltar på åpne kurs og i e-læringsprogram

    Inkludert i pakken

     

    l       Deltakerne får lære- og arbeidsbok (verdi kr 499,-)

    l       Deltakerne tar personlig DISK-analyse av seg selv. (verdi kr 700,-)

    l       Deltakerne får tilgang til e-læring på www.e-managmenet.no i 12 mnd (verdi kr 1800,- pr pers).

    o        Her kan man se videoer fra tidligere kurs og lese artikler og fordypningsstoff

    o        Kunnskapstester innen kundebehandling, med rapport til ledelsen. Dette motiverer til vedlikehold og utvikling av kunnskaper og gode holdninger til service

    o        Regelmessig utsending av nyhetsmail til medlemmene med tips og råd om kundebehandling

    Prisen inkluderer 4 timer oppfølging, planlegging og tilrettelegging av den videre utvikling

     

    Varig utviking av kundetilfredsheten ved satsing på kundeservice.

     

     

    Effektiv Kompetanse ønsker å være den foretrukne partner for organisasjoner som vil skape varig utvikling av effektiv kundeservice. For å oppnå dette har vi gjennom 17 år fokusert på virkningen som kurs og andre tiltak har på servicenivået i bedriftene. Målet har vært å finne oppskrifter som gjør at organisasjoner, uansett bransje, skal lykkes i effektiv serviceutvikling. Basert på dette mener vi at følgende punkter er essensielle for å lykkes:

     

    ·         Lettfattelige og engasjerende seminarer

    ·         Gode arbeidsbøker / lærebøker deltakerne tar med hjem

    ·         Organisering av aktiviteter på jobben i etterkant av hver modul

    ·         Repetisjon og videreutvikling med e-læring på web (artikler, video, tester)

    ·         Kunnskapstester og holdningsmålinger av medarbeiderne på web

    ·         Enkle kundetilfredshetsmålinger vedr. kundebehandlingen

    ·         Kurs i serviceledelse gir en engasjert ledelse som gir tilbakemelding om utvikling

    ·         Åpne kurs tilrettelagt for nyansatte

     

    Med dette som bakteppe har vi utviklet et komplett system for opplæring:

     

    1        Vi holder inspirerende og lettfattelige seminarer med fokus på kunnskap i god kundeservice. Vi kan holde komprimerte seminarer med innhold fra flere moduler, eller seminarer der modulene blir spredt ut over tid i en større prosess. Kursene kan gå som åpne kurs eller interne seminarer

    2        Etter seminarene kan deltakerne jobbe i grupper med relevante oppgaver. Deltakerne blir testet (?eksamen?) i hver modul. Deltakerne kan repetere stoffet på vår hjemmeside, de kan se på videoer og lese seg opp i forkant av testene. Testene gir dere oversikt over deltakernes kunnskapsnivå, og peker på områder dere bør fokusere den videre utviklingen på.

    3        For å sikre at kunnskapen sitter etter endt seminarrekke, kan lederne få innføring i serviceledelse og lære et system for å opprettholde fokuset på god kundebehandling, mersalg og utvikling av kundeservice.

    4        For å dokumentere utviklingen kan vi måle utviklingen av medarbeidernes holdninger underveis i forløpet. Dere  kan også benytte en enkel kundetilfredshetsmåling der dere får karakterer av deres kunder på ulike tema innen kundeservice.

    5        For å sikre kontinuitet kan nyansatte delta på våre åpne kurs og benytte vårt enkle e-læringsprogram.

     

     

    Innenfor disse rammene skreddersyr vi kursopplegg tilpasset den enkelte bedrifts unike behov.

     


  • Author: Nicolay Leganger
    Date: 11/30/2021
        Skriv ut

     Tips en venn

    Avsenders e-post:
     
    Mottakers e-post: