UTVIKLE:  SERVICE  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Utalelser fra kursdeltagere Back

Her er noen uttalelser på evalueringsskjemaet fra fra kursdeltagere i Kundebehandling Modul 3: Hva er god Service?

Utalelser fra kursdeltagere i Kundebehandling Modul 3: Hva er god Service?

 

Jeg syntes det var veldig bra.  Jeg vil anbefale det fordi alle trenger et slikt seminar. Jeg vil bli en bedre persontolker og huske på å puste. Karakter 6

Linn Hege, Lærling, Visit as

 

Jeg er blitt mer bevisst på meg selv, og at jeg må være obs på kroppsspråket. . Jeg vil være mer obs på hva jeg kan gjøre for mine kollegaer. Karakter 6

A.B.  Frisør, Visit as

 

Seminaret kom med en del tankevekkende ord. Enkle løsninger til enkelte situasjoner. Jeg vil jobbe mer med å få de ansatte til å ta mer vare på hverandre, og på mitt kroppsspråk mot kunden.  Jeg vil anbefale et slikt seminar fordi det kan endre tankegangen rundt enkelte ting til det positive.  En får inspirasjon til å utvikle seg. Karakter 6

Janne Vik, Frisør, Visit as

 

Et engasjerende seminar, som jeg vil anbefale fordi man kan lære noe uansett personlighet.  Jeg vil tenke på hvordan jeg opptrer som person, og prøve å styre tankene mine. Karakter 5,75

J.T  Frisør, Visit as

 

Et engasjerende og lærerikt seminar. Jeg vil jobbe med kroppsspråket og tenke positivt.  Jeg vil tenke på hva kunden skal oppleve for å få gode følelser.  Jeg vil anbefale seminaret fordi en lærer om hva som er viktig for kundens velvære, og blir mer bevisst på seg sjølv. Karakter 5,75

M. A.

 

Jeg vil anbefale seminaret.  Det var mye fokus på det å bli bedre serviceinnstilte. Interessant tema.   Jeg vil jobbe mer med salg og yte mer service. Prøve å alltid tenke positivt. Jeg vil være oppmerksom på at alle trives og har det bra. Karakter 6 M.N.

 

Synes seminaret var inspirerende. Alltid kjekt med nye innputt. Jeg vil anbefale seminaret fordi alle trenger litt oppfriskning og fornyelse. Jeg vil tenke enda mer positivt. Jeg håper på bedre samhold internt. Karakter 6.

Merete

 

Seminaret var inspirerende og tankevekkende. Bra . Får  oss til å tenke mer over vår fremgangsmåte og fremtreden overfor personer rundt oss.  Jeg vil anbefale seminaret fordi alle bedrifter har bruk for denne kunnskapen. Etter dette vil jeg tenke mer over min fremtreden overfor kunde og medarbeidere, og skape bedre miljø i bedriften. Karakter 5,3

LG

 

Alt det har blitt snakket om i dag er det viktig å bli bevisst på. Både for oss selv og andre. Jeg vil tenke bevisst på kroppsspråk og service generelt til mine kunder og medarbeidere.  Jeg vil skape enda bedre miljø på jobben. Jeg ønsker at alle skal ha det best mulig.  Karakter 5,6

Anonym.

 

Et inspirerende og tankevekkende seminar,.  Jeg vil tenke mer bevisst på kroppsspråket og hvordan jeg blir oppfattet av kunder og kollegaer. Jeg vil gi bedre service.  Jeg vil anbefale seminaret fordi alle trenger en bevisstgjøring om seg selv. Karakter 5,3.

Kari Wichstad.

 

 


Author: Nicolay Leganger
Date: 6/17/2014
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: