UTVIKLE:  SERVICE  SALG  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Serviceutvikling for 1600 i Posten var et nyskapende opplegg for ledelse av kundeservice. Back

Serviceutvikling i store organisasjoner kan bli en suksess dersom bedriftens ledelse er engasjert og går i bresjen. Les de engasjerte uttalelsene fra postens ledelse, og litt om hvordan prosessen for serviceutvikling var lagt opp.

e-management har spisskompetanse på integrerte prosesser innen ledelse, salg og service. Emne: Ledelse, samarbeide, service og salg. Samtidig ble det lært opp 17 interne kursledere i kundeservice. Kompetansen ble værende i bedriften!

 

e-management har spisskompetanse på integrerte prosesser innen ledelse, salg og service.

Et eksempel på dette er en 3-årig OU-prosess for 1600 ledere og medarbeidere i Posten i Bergen.

Emne: Ledelse, samarbeide, service og salg. Tilsvarende prosess ble gjennomført for 300 i Harstad og 400 i Haugesund.

Vi lærte også opp 17 interne kursledere til prosessene.

Les om 

selve prosessen når 1600 skal kurses

 

uttalelser fra lederne om hva de mente

 

 

 

Author: Nicolay Leganger
Date: 11/3/2015
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: