UTVIKLE:  SERVICE  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Kvalitetsprofilen - spørsmålstilling slik en bedrift med 3000 ansatte gjennomførte den Tilbake

Her kan du lese hvilke 60 spørsmål en av de store bedriftene i Norge valgte å spørre sine medarbeidere om da Ea-management skulle gi råd. Vi har kun størket ut avdelingsnavn som kan avsløre hvilket selskap det gjelder. Etter denne runden skiftet selskapet adm. dir. - og satte seil for en ny kultur. Dette har de lykkes med! Du kan faktisk printe ut hele undersøkelsen og prøve den i ditt eget firma...

60 viktige spørsmål når man vil utvikle bedriftens medarbeidere: Kvalitetsprofilen.

Du kan lese grunnleggende informasjon om kvalitetsprofilen her.

Som gjest kan du bare se første arket. Vennligst registrer deg som abonnent her ! Klikk her for å registrere deg som prøveabonnent.

?

Påstand

I

A

B

C

D

E

F

Påstand

II

1

Kundeservice er ikke et samtaleemne hos oss.

 

 

 

 

 

 

Kundeservice er ofte omtalt og diskutert på interne møter.

2

Kundeservice er et ikke prioritert satsingsområde hos oss.

 

 

 

 

 

 

Vi planlegger og gjennomfører regelmessig tiltak for å forbedre kundeservicen.

3

Vi blir ikke oppmuntret til å gi god kundeservice i vår etat.

 

 

 

 

 

 

I vår etat belønnes de ansatte for god kundeservice.

4

Selskapet har ingen intern opplæring i kundeservice.

 

 

 

 

 

 

Selskapet gir god opplæring i kundeservice.

5

Vi vet hvor fornøyde kundene er med oss.

 

 

 

 

 

 

Vi ber kundene om kritikk og har regelmessige markedsundersøkelser.

6

Vi har ikke nok ressurser til å gi god kundeservice.

 

 

 

 

 

 

Forholdene er lagt vel til rette for å gi god kundeservice.

7

Jeg vil helst unngå å ha med sinte kunder, klager og reklamasjoner å gjøre.

 

 

 

 

 

 

Jeg ser på sinte kunder, klager og reklamasjoner som en utfordring og en positiv mulighet.

8

Det er vanskelig å takle sinte kunder, klagere og reklamasjoner.

 

 

 

 

 

 

Jeg har lært å behandle sinte kunder, klagere og reklamasjoner.

9

Bedriften har ikke sagt noe om hva som er god kundeservice.

 

 

 

 

 

 

Firmaet har en klar definisjon på hva som er god kundeservice.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Du må være registrert som abonnent for å kunne lese hele artikkelen.


Skrevet av: Regine Gausemel
Dato: 06.09.2012
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: