| SERVICEMÅL FOR BEDRIFTEN:
 
 Servicemål handler ikke hvordan vi skal gjøre det ?men hva kunden skal oppleve for å gode følelser.  
I møte med kundebehandleren 
I lokalet og i kjøpsprosessen 
Medarbeidere i mellom: Hvordan skal de oppleve hverandre? Servicemålene under er  Her finner du eksempler på flere servicemål, blant annet fra offentlig forvaltning.   Etter hvert av dem skal du kunne svare på: Hva skal kunden oppleve?  Når du leser dise eksemplene vil du se klarere for deg hvilke mål dere bør formulere for kundebehandlingen.     
 
|  Du må være registrert som abonnent for å lese videre. Vennligst registrer deg nå, så får du automatisk tilgang.
 |          ###I SKRANKEN OG PÅ KONTORET ·       Hold orden ·       Hils på kunden ·       Tilby hjelp, gi alltid en nyttig opplysning ·       Noen skal alltid være tilgjengelig ·       Finn ut hva kunden trenger ·       Kjenn produktene ·       Avgjør reklamasjoner/bytting hurtig
 
 
 Du må være registrert som abonnent for å kunne lese hele artikkelen.
 
 
   |