e-læring og kurs

e-læring

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

Se kursoversikten i kundebehandling

Les om multilæring.

 Kurs

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

 e-læring i salgsteknikk

SALGSTEKNIKK OG SALGSPSYKOLOGI

e-kurs i løsningsfokusert salgsteknikk og salgspsykologi
Ved å klikke her finner du alle linkene som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang tilalle artiklene på hele nettstedet.
 
 

  • Les et salgskurs
  • Salgsteknikk: 1.1: Åpningsfasen
  • Salgsteknikk: 1.2: Vekke interesse for produktet
  • Salgsteknikk: 1.3.: Bruk av spørsmål som avdekker kundens situasjon og problemer vi kan løse
  • Salgsteknikk: 1.3: Spørsmålenes rolle i utvikling av behovserkjennelse
  • Salgsteknikk: 1.4: Hvordan forberede gode spørsmål?
  • Salgsteknikk: 2.1: Foreslå en løsning.
  • Salgsteknikk: 2.3: Avslutte salget
  • Salgsteknikk: 2.4: Innvendinger

Video: Kurs om kroppsspråk og kommunikasjon

  • Hvilket behov selger din vare?
  • Hva vet du om salg og kundebehandling? Test deg selv!
  • Hva kjennetegner en Topp-, og Eliteselger?
  • 5 strategier for mersalg som vil øke bedriftens omsetning
  1. Hvordan sette seg mål ?
  2. Nå målene!
  3. Nå målene! Fase 2/3: Handlingsplan med oppfølging og motivasjon.

 Annen opplæring i salg og mersalg

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd Free
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...read more
  Kursmoduler for utvikling av SALG Free
Kurs i salgHer får du se innholdet i de ulike modulene om salgsteknikk. Modulene i salgskurset er bygget opp som et peagogisk forløp, men du kan også bestille enkeltmoduler av kurset i salg.

...read more
  Inspirerende 1dags kurs i kundebehandling med oppfølging via e-læring (Freefor guest)
Et åpent INSPRIRASJONSDAG i kundebehandling der Du får lettfattelig innføring i de viktigste emnene i kundebehandling, slik at du lett kan bruke det medfølgende e-læringskurs i kundebehandling og få tatt eksamen i kundeservice etter kurset.

...read more
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring Free
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...read more
  Effektive kurs i kundebehandling: Free

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling



...read more
  Hvordan tjene penger på dine misfornøyde kunder? (Freefor subscribers)
Påstand 1: Det du ikke vet har du veldig vondt av!
Påstand 2: Det er i din interesse å øke antall kunder som klager!
Få underbygget disse påstandene og meld deg på et åpent kurs i klagebehandling! Kun for våre gjester! (Meld deg inn som gjest og les videre).

...read more
  2 dagers grunnkurs i kundebehandling og salg inkludert e-læring Free
Et åpent 2 dagers grunnkurs i kundebehandling. Kursprisen inkluderer e-læring der deltagerne fordyper seg og tar eksamen i kundeservice. Kurset skiller seg fra 1 dagskurset ved å gi innføring i salgsteknikk og motivasjon til mersalg, og fordyping i DISK®-modellen.

...read more
  32 videoer for abonnenter (Freefor subscribers)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...read more
  Les om multilæring Free
Multilæring er å bruke flere kanaler - og gi utviklingsprosessen tid. Blended learning kalles det i Europa.

...read more
  Les om salgsteknikk Free
SISTE ARTIKLER OM SALGSTEKNIKK

...read more
  Grunnleggende salgskurs Free
Et grunnleggende salgskurs som kan gjennomføres over 2 eller 3 dager. Dette er en oversikt over salgsteknikkene det undervises i:

...read more
  Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling! (Freefor guest)
Slik kan du bli kursleder i kundebehandling og kundeservice. Utdanningen i kundeservice inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...read more
  Kurs i salg og kundebehandling med DISK®-MODELLEN Free
Mange bedrifter er gode på produkt og løsning, men har ikke selgere som er dyktige på å tilpasse seg kunden og bygge gode personlige relasjoner.
Målsettingen er å oppnå en god relasjon til ALLE kunder, også med de kunder som er veldig forskjellig fra en selv.

...read more
  Video: Hva er salg Free
Hva er definisjonen på salg og service?

...read more
  Kurs i kundeservice: 1 - Motiverende startseminar Free
Dette kurset er innledningskurset til en kursserie i serviceutvikling fra Effektiv Kompetanse AS. Kurset fungerer godt som ”kick-off” og motivasjonsseminar når du skal i gang med serviceutvikling. Du vil bli loset gjennom 5 hovedtema som danner grunnlaget for utvikling av bedre kundeservice.

...read more
  Kundebehandling: 10: Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling! Free
Ved å følge denne planen er du utdannet kursleder i kundebehandling og kundeservice i april 08. Du kan velge mellom kurs i Bergen og Oslo. Denne utdanningen inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...read more
  Salgskurs 1: SALG TIL ULIKE MENNESKETYPER - Innføring i DISK-modellen Free
Eksempel på kurs over 1 - 3 dager med fokus på DISK-modllen brukt i markedsføring. Gi deltagerne en lettfattelig innføring i menneskekunnskap (DISKÒ-modellen). Bli oppmerksomme på egne styrker og begrensninger i salg og samarbeide. Kartlegge deltagernes egne kunder, og arbeide i praksis med hvilke fordeler ved eget produkt som er salgsutløsende for ulike mennesketyper. Se på møtestrategi.

...read more
  SEMINAR 1 SALG: Salg til ulike mennesketyper Free
Vet du: Hva som er forskjellen mellom deg selv og andre? Hvordan du kan selge mer til ulike mennesketyper? Hvilke mennesketype dine viktigste kunder er? Hvilke fordeler ved ditt produkt som appellerer til de ulike typene?

...read more
  Hvorfor ta et DISK®-Salgskurs? Free
Kort om hvilken opplevelse noen selgere har hatt når de møtte på kurs - og hvilken nytte selgere mener de får av salgskurs i DISK-modellen.

...read more
  SEMINAR 3 SALG: Service er salg! Free
Vet du: Hvorfor du mister kunder? Hvor mange kunder du mister? Hva det koster deg å miste disse kundene? Hva det skoster deg å erstatte disse (få nye kunder)? Hvilken betydning kroppsspråk, tonefall og ord har for kundens tilfredshet? Hvordan du bør tilrettelegge for ulike service til ulike mennesketyper?

...read more
  Servicekurs gir deg bedre salg, fordi selgerne får frigitt tid. (Freefor subscribers)
Servicekurs har tre fordeler for salgsorganisasjoner: Selgerne må bruke mindre tid på kundepleie. Servicekurs fører til bedre intern service og samarbeid - og kundene blir mer tilfreds!
Det er ikke sikkert det er den "dårlige" selgeren som er problemet ditt. Det kan være all tiden han bruker på brannslukking, fordi serviceappartet gjør kunden misfornøyd. Les hvordan du endrer dette med servicekurs og en utviklingsprosess!

...read more
  Salgsteknikk: 1.2: Vekke interesse for produktet (Freefor subscribers)
Hvordan skal vi skape nysgjerrighet nok til at kunden fatter interesse for å snakke åpent med oss om de problemene produktet løser? I Trinn 1.1 beskriver vi 1.2.1 Anta kundens DISK-stil 1.2.2 Skape nysgjerrighet. 1.2.3 Stimulere kundens egeninteresse. 1.2.4 Få lov til å stille spørsmål

...read more
  E-læring her på hjemmesiden: Free
Ved å bli abonnent hos oss kan du øke din kompetanse når det passer deg. Se videoer, lese artikler, løse oppgaver. Teste din personlighet og finne råd om utvikling. Se eksempler innen de ulike kategoriene:

...read more
  Opplæringsfilosofien til e-management (Freefor guest)
Hva er viktig for den som skal arrangere eller delta på kurs? Hvilke emner bør du kvalitetssikre hos din kursleverandør før du kjøper kurset? Hva med målsetning, dokumentasjon, innhold, gjennomføringsform, underholdningsverdi, effekt, resultatkrav, målsetninger, oppfølging av kurset og bedriften? Sjekk ut denne opplæringsfilosofien, så kan du sikre deg bedre effekt av kursene du kjøper.

...read more
  Sett mersalgstreningen i system: 7 KICK-OFF I MERSALG Free
Dersom du er en tilhenger av kick-off bør du sette dem i system. Sørg for at det kan skje en oppfølging av medarbeiderne etter kick-off- av dine ledere!

...read more


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon