SNARVEIER TIL KURSOVERSIKT



 Kurser i ledelse

  Les om Ledelse Free
Siste artikler om Ledelse

...read more
  Teambygging i praksis - Seminar B Free
Les om B-seminaret om teambygging; teambygging i praksis.

...read more
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring Free
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...read more
  Kursmoduler for utvikling av LEDELSE Free
Kurs i ledelse: Sett sammen ditt eget program ut fra denne menyen. Du finner stier til video og artikler om tema innen ledelse (registrer deg som abonnent).

...read more
  Teamledelse - seminar c Free
Hvilken situasjon står jeg i som teamleder? Hvilke egenskaper har jeg som person? Hvilke utfordringer gir det meg? Les om seminar C i teambygging: Teamledelse.

...read more
  Kurs i ledelse og motivasjon Free
Her ser du noen av kursene og temaforslag til foredrag om ledelse

...read more
  Lederutvikling med DISK®-modellen Free
I lederutvikling blir DISK®-MODELLEN brukt til å bevisstgjøre og utvikle ledere gjennom å øke deres sosiale og relasjonelle ferdigheter. Dette gjøres ved å legge forståelse om egen og andres atferds inn som en viktig del av opplæringen.
Målsettingen er å gjøre lederne i stand til å skape bedre resultater gjennom å få egne medarbeidere til å trives og lykkes. Jo mer motiverte medarbeiderne er, desto mer effektive, produktive og delaktige blir de og desto bedre og raskere oppnår vi de resultater vi ønsker.

...read more
  32 videoer for abonnenter (Freefor subscribers)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...read more
  Les om multilæring Free
Multilæring er å bruke flere kanaler - og gi utviklingsprosessen tid. Blended learning kalles det i Europa.

...read more
  Innføring i teambygging - Seminar A Free
Les om semnar A i teambygging, som er en innføring.

...read more
  Organisasjonsutvikling Free
Vi har kompetansen og hjelpemidlene du trenger for å gjennomføre Organisasjonsutvikling og sikre måloppnåelse i din bedrift.

...read more
  Kurs i kundebehandling: 9: - LEDELSE AV KUNDESERVICE Free
Dette kurset i serviceledelse handler om hvordan ledere/mellomledere over tid kan holde fokus på serviceutvikling. Vi bevisstgjør deg som leder på viktigheten av motiverte medarbeidere, av å holde fokussamtaler, av konkrete målinger av holdninger til service, av å sette seg konkrete servicemål og av å følge opp satsingen over tid.

...read more
  Hun lar firmaet male egne oljemalerier som teambygging Free
Janne Gullaksen er medkursleder på våre kurser og teambyggingsaktiviteter der kreativitet hører med. Team lærer om samarbeide, samtidig som de får med seg egne malierier som bevis. Det er 100 ganger sterkere på veggen enn en "vi skal samarbeide" plakat.

...read more
  Kurs: Innføring av Fokus samtale (Resultat Oppfølging) Free
Å lede medarbeidere handler mye om å bestemme hvilket fokus som skal fastholdes - hva som skal prioriteres. Da er målsetning og resultatoppfølging vesentlige verktøy. Medarbeiderne må få styringssignaler slik at de holder rett fokus. Hos oss lærer du tre nivåer for formell kommunikasjon om dette: Årlige medarbeidersamtaler, månedlige RO(resultat oppfølging)samtaler, og daglige tilbakemeldinger med ris og ros.

...read more
  UTFORDRING + MESTRING = LAGBYGGING Free
Lagbygging med røtter i vestnorsk kysttradisjon. En kursseilas med Seladon er et friskt pust som styrker lagånden.  Kombinert med motivasjon og inspirasjon fra gode kursledere i samarbeid og ledelse, mersalg og service. Dette gir god vind i seilene for din organisasjon.
En uforglemmelig kombinasjon av kultur, lagbygging, naturopplevelse og læring.

...read more
  E-læring her på hjemmesiden: Free
Ved å bli abonnent hos oss kan du øke din kompetanse når det passer deg. Se videoer, lese artikler, løse oppgaver. Teste din personlighet og finne råd om utvikling. Se eksempler innen de ulike kategoriene:

...read more
  Kurs: Effektiv lese og notatteknikk Free
Kan du lese dobbelt så raskt som andre, bruke mindre tid på notater, og samtidig huske mer, da har du et uvurderlig fortrinn. Enkle prinsipper blir til spart tid og bedre resultater. Kurset passer for: Alle som til daglig har mye å lese og som ønsker å få frigjort mer tid til annet produktivt arbeid.

...read more
  Opplæringsfilosofien til e-management (Freefor guest)
Hva er viktig for den som skal arrangere eller delta på kurs? Hvilke emner bør du kvalitetssikre hos din kursleverandør før du kjøper kurset? Hva med målsetning, dokumentasjon, innhold, gjennomføringsform, underholdningsverdi, effekt, resultatkrav, målsetninger, oppfølging av kurset og bedriften? Sjekk ut denne opplæringsfilosofien, så kan du sikre deg bedre effekt av kursene du kjøper.

...read more


 KURS
Kurs
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

Se kursoversikten i kundebehandling

Les om multilæring.

e-læring

 

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon