e-læring

  Læresti DISK modellen (Freefor subscribers)
I denne artikkelstien finner du en læresti for DISK Modellen

...read more
  Læresti Kundeservice (Freefor subscribers)
Artikkelsti for kundeservice

...read more
  Artikkelserie om kroppsspråk (Freefor subscribers)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...read more
  E-læring om service og kundebehandling: Free
Her finner du eksempler på artikkler om kundeservice

...read more
  E-læring om ledelse og motivasjon Free


...read more
  Inspirerende 1dags kurs i kundebehandling med oppfølging via e-læring (Freefor guest)
Et åpent INSPRIRASJONSDAG i kundebehandling der Du får lettfattelig innføring i de viktigste emnene i kundebehandling, slik at du lett kan bruke det medfølgende e-læringskurs i kundebehandling og få tatt eksamen i kundeservice etter kurset.

...read more
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring Free
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...read more
  Ta DISK-18 typer analysen her ("Den store " DISK-testen) (Freefor subscribers)
Nå kan du være blant de første som tester ut prototypen av DISK-18typer analysen. Systemet fungerer godt, men grensesnitt og layout er fortsatt i utvikling. Analysen er derfor gratis for våre abonnenter en tid fremover.

...read more
  E-læring om din personlighet og andre atferdstyper Free

Ta en personlighetsanalyse og bli kjent med dine sterke sider og begrensninger



...read more
  E-læring om salg og kommunikasjon Free


...read more
  Kommunikasjon i praksis (Freefor subscribers)
Artikkel om kommunikasjon

...read more
  Bestill analyser av personlighet og selgerstil Free
Her er siden der du kan bestille personlighetsanlayser.

...read more
  Kroppens alfabet (Freefor subscribers)
Kroppens alfabet, og det vi bygger vår tolkning på

...read more
  32 videoer for abonnenter (Freefor subscribers)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...read more
  8 steg for god kommunikasjon i kundeservice (Freefor subscribers)
Du ønsker å gi dine kunder en god opplevelse. Noen ganger går det som en drøm. Men ikke alle situasjoner er like lette. Det kan bære galt av sted. Hva var det som gikk galt? Sjekk deg selv mot disse 8 stegene som er en grunnleggende oppskrift. Det betyr at du kan bruke den med barn, foreldre kjærester og andre som er du synes det er viktig å ha god kommunikasjon med.

...read more
  Kroppens typografi (Freefor subscribers)
Artikkel om hva ulike bevegelser uttrykker.

...read more
  Ansiktets bokstaver (Freefor subscribers)
Artikkel om hvordan mennesker tolker ansiktsuttrykk

...read more
  10 steg til bedre kundeservice (Freefor subscribers)
Her får du en oversikt over 10 punkter som konsulentene i www.e-management.no alltid går igjennom når vi forbereder, gjennomfører og følger opp prosesser for utvikling av bedre kundeservice.

...read more
  Misfornøyde kunder (Freefor subscribers)
Hva skjer når kunden har dårlige følelser? Klager de? Hvordan skal vi behandle dem?

...read more
  5. God kommunikasjon i kundeservice (Freefor subscribers)
God kundeservice handler om å gi kunden en god opplevelse. Kunden skal (om mulig) ha en bedre følelse etter å ha møtt deg enn kunden hadde før møtet. I alle fall ikke en verre følelse. Den gode nyheten er at du er skapt for å få dette til. Det er bare å lære seg hvordan hjernen virker…

...read more
  Video: Hva er salg Free
Hva er definisjonen på salg og service?

...read more
  Video: Hva er en god handel? Free
Bytteteorien er utgangspunktet for definisjoner om salg og handel. Men hva regnes egentlig som en god handel? Er det dessuten en følelsesmessig forskjell på teori og praksis i salg?

...read more
  Salgsteknikk: 1.2: Vekke interesse for produktet (Freefor subscribers)
Hvordan skal vi skape nysgjerrighet nok til at kunden fatter interesse for å snakke åpent med oss om de problemene produktet løser? I Trinn 1.1 beskriver vi 1.2.1 Anta kundens DISK-stil 1.2.2 Skape nysgjerrighet. 1.2.3 Stimulere kundens egeninteresse. 1.2.4 Få lov til å stille spørsmål

...read more


 OVERSIKT E-LÆRING OG MULTILÆRING

 e-LÆRING her og nå -

e-læring

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

Se kursoversikten i kundebehandling

Les om multilæring.

 Kurs

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

 

Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!

Bli gratis gjest! 

Gjester kan teste e-læring og lese enkelte artikler gratis en periode.

Klikk her for å registrere deg som prøveabonnent.

Bli abonnent! 

Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her.

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling


 LOGG INN

Email:

Password:


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon